Snímek, pořízený 1. května 1969, zachycuje dvojplošník Aero C-104 v expozici leteckého muzea ve Kbelích.
Tento typ dvouplošníku je německého původu, navržen byl již v první polovině třicátých let pod označením Bücker Bü 131 Jungmann a sloužil k výcviku pilotů. Již před válkou byl značně rozšířen, byl licenčně vyráběn ve Španělsku, Švýcarsku, Maďarsku a Japonsku, ale i československou firmou Tatra. Za nacistické okupace byla jeho výrobou pověřena továrna Aero, jež ve výrobě pokračovala i po skončení války – tehdy však již pod označením C-4. Instalací československého motoru Walter Minor 4-III vznikla verze známá jako C-4A a posléze jako C-104.
Letoun C-104 představuje dvoumístný dvouplošník o délce 6,76 m, křídla jsou mírně šípová a mají rozpětí 7,4 m; hmotnost prázdného stroje činí 395 kg. Motor o výkonu 77 kW dává stroji rychlost až 185 km/h, maximální dolet činí 650 km. Dvouplošníky C-104 byly využívány při výcviku nových pilotů i ke sportovním účelům, výborně se hodily k letecké akrobacii. Do roku 1949 bylo v Československu vyrobeno 260 těchto strojů. Do dnešních dní se na světě dochovalo zhruba dvě stě letounů typu Bü 131 a jeho variant.