Snímek, pořízený v areálu muzea ve Kbelích, zachycuje kurýrní letoun Avia Bk-11, zrenovovaný roku 1978.
Tento letoun představoval jednu z verzí stroje BH-11. jenž vycházel z typu BH-1, první samostatné konstrukce firmy Avia i dvojice inženýrů Beneš-Hajn. Československé letectvo označovalo stroje BH-11 jako B-11 a roku 1923 jich objednalo celkem patnáct, z nichž deset sloužilo jako kurýrní (Bk-11) a zbytek jako školní (Bš-11).
Letoun Bk-11 se na pohled sotva lišil od strojů typu BH-9, naopak se vizuálně odlišoval od sportovní verze BH-11C, jež neměla za sedadly výstupek/pylon, sloužící k ochraně pilota při převrácení stroje na zemi. Zajímavostí u strojů vycházejících z typu BH-1 bylo, že neměly pevnou svislou ocasní plochu – její funkci plnila úzká a vysoká zadní část trupu. Stroje BH-11, podobně jako některé další typy této řady, byly vybaveny motorem Walter NZ-60 o výkonu 60 koňských sil, prvním československým motorem domácí konstrukce. Letoun BH-11 byl 6,64 m dlouhý, 2,53 m vysoký a rozpětí křídel činilo 9,72 m. Mohl dostoupat do výšky 4000 m n. m., jeho dolet činil 600 km a maximální rychlost 155 km/h. Mohl nést dvě osoby – letce a pasažéra.
Stroj na našem snímku, s výrobním číslem 17, prošel roku 1978 renovací a je vystaven v Leteckém muzeu Kbely.