Motor Continental C-85 (někdy označovaný jako O-190) patřil do rozšířené rodiny plochých leteckých pohonných jednotek americké firmy Continental Motors Corp. Tato čtyřválcová verze o výkonu 85 k poháněla mimo jiné i elegantní hornoplošníky Cessna 120 a 140, určené pro nenáročnou turistiku a vyráběné v tisícikusových sériích od čtyřicátých let minulého století. Do bývalého Československa se představovaný motor dostal ze Švýcarska spolu s letounem Cessna 120 imatrikulace HB-CAA. Ten byl údajně získán ministerstvem průmyslu na přelomu čtyřicátých a padesátých let minulého století jako vzor tenkostěnné kovové letecké konstrukce. Rozsah zkoušek letounu i motoru není dosud přesně znám. Jisté je, že do sbírky VHÚ byl motor převeden v roce 1970 z n.p. Avia Letňany. Později byl vystaven v expozici Leteckého muzea. Na motor byla namontována zkušební pravotočivá stavitelná vrtule Avia V-410 F, původně určená pro motory Continental a Lycoming. Ty se měly montovat na exportní verze celokovového turistického letounu Orličan L-40 Meta-Sokol, ale k realizaci tohoto záměru nedošlo.
Technická data motoru Continental C-85-12 F
Čtyřválcový vzduchem chlazený plochý motor o maximálním výkonu 85 k (63 kW) při 2 575 ot/min
zdvihový objem 3,3 l
kompresní poměr 6,3 : 1
suchá hmotnost motoru 81 kg