Velice pěkný motorek byl chlazen vzduchem, sání měl klikovým hřídelem z karburátoru umístěného na spodní části předního víka a vyplachování příčné. Litinový píst s jednoduchým deflektorem se pohyboval v pouzdře z chromolybdenové oceli. Pouzdro bylo zalito v trojdílném karteru z hliníkové slitiny na který navazovala bohatě žebrovaná hlava ze stejného materiálu, nesoucí zapalovací svíčku. K samotným konstrukčním materiálům se váží zajímavé okolnosti. Kvalitní ocel získávali autoři na skládce havarovaných letounů ve Vysočanech, kde vyřezávaly části trubek pro válcové vložky. Kvůli získávání deficitního hliníku byli dokonce za okupace vyšetřováni policií a měli být souzeni. Celá kauza ale nakonec díky přátelům modelářům usnula. Motorek sám měl rozměry 104x55x117 mm, hmotnost 210 g, obsah 6,3 cm³ a výkon 0,2 k (0,15 kW) při 5 500 ot/min. Byl určen pro volné modely a dosahoval v délce běhu pěkných časů. Také dílensky byl dobře zpracován a u modelářů byl velice oblíben. VHÚ jej získal v roce 1984 nákupem, jako cenný doklad leteckého modelářství v době německé okupace.