Avia B-534, jejíž instalaci do expozice v Leteckém muzeu ve Kbelích snímek zachycuje, se na dlouhá léta stala dominantou největšího hangáru, který se v muzeu nachází.
Po skončení druhé světové války se nezachoval žádný letoun Avia B-534, naštěstí se ale ve velkém množství dochovaly součásti trupu a vybavení letounu. V roce 1973 byly všechny dochované díly i s výkresovou dokumentací přesunuty do Trenčína, kde již nějakou dobu působila při místním aeroklubu restaurátorská skupina pod vedením pana Antona Královiče.
Za podpory Leteckých opraven Trenčín začal letoun dostávat svojí původní podobu. Chybějící části, jako křídla a ocasní plochy, byly vyrobeny ze dřeva, motorové a ostatní plechy nově spasovány podle originálních výkresů. Kabina byla vybavena a zakryta podle dochovaných fotografií. Letoun pak v Trenčíně získal dobovou kamufláž sestávající z khaki barvy nahoře a stříbrného bronzu vespod.
Plukovní označení nesl letoun podle dochovaného výrobního čísla 226 na původní kostře trupu. To jej přiřazovalo k 34. letce Leteckého pluku 1 „Tomáše Garrigue Masaryka“. Do Kbel stroj přivezli 3. června 1975 a ihned se započalo s jeho sestavováním. Zástupcům armády, leteckým závodům a veřejnosti byl slavnostně předveden 6. června 1975 spolu s dalšími vojenskými letadly. Od té doby je vystaven v Leteckém muzeu ve Kbelích.