Přestože byl Český armádní film v první polovině devadesátých let příspěvkovou organizací MO, produkce filmů pro AČR poklesla na minimum a tehdejší vedení řešilo problém zachování výroby a udržení zaměstnanců a technologií. Proto bylo rozhodnuto činnost studia komercionalizovat a volné kapacity nabídnout na tehdy mohutně se rozvíjejícím trhu audiovizuálních služeb. Z této doby také pochází krátký střihový reklamní šot, který na pozadí efektních filmových záběrů z bohatého archivu ČAF nabízí profesionální výrobu videopořadů od klipů, reklam, reportáží, výukových a dokumentárních titulů až po hranou tvorbu a dabing. Dále nabízí také zpracování zákaznických materiálů (střih, ozvučení, triky, efekty) a pronájem filmové techniky.
Kvalitní technické vybavení umožňovalo studiu pracovat se všemi běžně dostupnými filmovými nebo magnetickými nosiči. ČAF provozoval také distribuci VHS kazet s kopiemi filmů z vlastní produkce a logo studia bylo propagováno na různých reklamních předmětech. Ačkoliv tyto snahy přinesly určitý nárůst mimorezortních zakázek, bylo zřejmé, že zejména po odchodu tvůrčích pracovníků již nelze v nových konkurenčních podmínkách obstát. V té době se také již rozhodovalo o privatizaci studia (1998) a následné likvidaci značky Český armádní film.
Technické údaje k filmovému materiálu: U-Matic, barva, česká verze, 5 minut