Ke konci třicátých let minulého století sestrojili pánové Gustav Bušek a Jaroslav Vyskočil velice pěkný a spolehlivý modelářský motorek, který posléze vyráběli sériově pod obchodním označením Letná.
Jednalo se o benzínový jiskrový motor inspirovaný úspěšnými americkými vzory. Zvláštností těchto modelářských pohonných jednotek bylo, že šlo o klasické dvoudobé jednoválce, jejichž směs byla zapalována normální elektrickou soustavou se zapalovací svíčkou, baterií, vysokonapěťovou cívkou a přerušovačem.
Pro značný obchodní úspěch pokračovali tvůrci během výroby v modernizaci původní konstrukce. Byly například téměř zdvojnásobeny plochy průřezů přepouštěcího kanálu i výfuku, čímž se dosáhlo lepších výkonů a pravidelnějšího chodu. Tyto upravené motory pak nesly vylitý nápis Letná 6 na přední části výfuku.
Velice kompaktní motorek byl chlazen vzduchem, sání měl klikovým hřídelem přes karburátor umístěný na spodní části předního víka skříně. Litinový píst se pohyboval v pouzdře z chrommolybdenové oceli, zalitém v trojdílném tělese motoru z hliníkové slitiny. Na to navazovala bohatě žebrovaná hlava ze stejného materiálu, v níž byla zašroubována zapalovací svíčka.
Rozměry motorku byly 117 × 110 × 95 mm, hmotnost 210 g, zdvihový objem 6,3 cm³ a výkon 0,2 k (0,15 kW) při 5 500 otáčkách za minutu.