Pohled na hangár v Trenčíně, kde probíhala v 70. letech minulého století renovace letounu Avia B-534 ze sbírky VHÚ. Snímek zachycuje nepotaženou kostru letounu Avia B-534.
Po skončení druhé světové války se nezachoval žádný letoun Avia B-534, naštěstí se ale dochovalo velké množství částí trupu a vybavení letounu. Proto byly v roce 1973 všechny dochované díly i s výkresovou dokumentací přesunuty do Trenčína, kde již nějakou dobu působila při místním aeroklubu restaurátorská skupina pod vedením pana Antona Královiče.
Zde za podpory Leteckých opraven Trenčín začal letoun dostávat svojí původní podobu. Chybějící části, jako křídla a ocasní plochy, byly vyrobeny ze dřeva, motorové a ostatní plechy spasovány nově podle originálních výkresů. Kabina byla vybavena a zakryta podle dochovaných fotografií. Letoun pak v Trenčíně získal dobovou kamufláž sestávající se z khaki barvy nahoře a stříbrného bronzu zespodu.
Plukovní označení pak nesl podle dochovaného výrobního čísla 226 na původní kostře trupu. To jej přiřazovalo k 34. letce Leteckého pluku 1 Tomáše Garrigue Masaryka. Do Kbel byl stroj přivezen 3. června 1975 a ihned se započalo s jeho sestavováním. Letoun byl slavnostně předveden 6. června 1975 zástupcům armády, leteckým závodům a veřejnosti spolu s dalšími letadly ČSLA. Od té doby je letoun vystaven v Leteckém muzeu ve Kbelích.
Snímek byl do sbírky Vojenského historického ústavu Praha získán před rokem 1989.