ŠKODA 6L
V polovině 30. let se československá vláda rozhodla zvýšit motorizaci armády s využitím výhradně domácí produkce. Byl vypsán konkurs na terénní nákladní automobil, kterého se zúčastnily všechny tři naše největší automobilky: Praga, Škoda a Tatra. Na základě zadaných technických parametrů vyvinuly třinápravové vozy obdobné koncepce 6×4: Praga RV, Škoda 6L a Tatra 82. Na výrobě typu Škoda 6L se podílela i mladoboleslavská automobilka, montáž a finální dokončení ale prováděla plzeňská Škodovka. Automobily byly používány především jako dělostřelecké tahače. V průběhu 2. světové války byla tato vozidla používána rovněž v řadách německého Wehrmachtu.
Vojenský historický ústav získal tento automobil, který je patrně jediným dochovaným kusem tohoto typu, v roce 1979 převodem z Filmového studia Barrandov.